ຫຼັກສູດ A1

ລະດັບ (1 ຜູ້ເລີ່ມຕົ້ນ)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ແມ່ນສໍາລັບຜູ້ທີ່ບໍ່ມີພື້ນຖານ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຈະໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນຮຽນພາສາອັງກິດ. ຈາກການເວົ້າພາສາອັງກິດຜ່ານຄຳສັບ ແລະ ປະໂຫຍກພື້ນຖານ ຈາກການແນະນໍາຕົນເອງ ເລົ່າເລື່ອງໃນຊີວິດປະຈຳວັນ ໂດຍການໃສ່ເນື້ອຫາ ໄວຍາກອນ

ລະດັບ 2 (ຜູ້ເລີ່ມ 1)

ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຈະເລີ່ມຮຽນພາສາອັງກິດຈາກພື້ນຖານພາສາອັງກິດ. ເນື້ອໃນກ່ຽວກັບກິດຈະກໍາທີ່ມັກ ແລະ ສາມາດບອກເຫດການທີ່ສໍາຄັນໃນຊີວິດເປັນພາສາອັງກິດໄດ້ ໂດຍມີການເວົ້າເຖິງເລື່ອງການປຸງແຕ່ງອາຫານ ຫຼື ການຊື້ເຄື່ອງທີ່ເປັນເລື່ອງໃກ້ຕົວອີກດ້ວຍ.

ລະດັບ 3 (ຜູ້ເລີ່ມ 2)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຈະເລີ່ມຕົ້ນຮຽນຮູ້ພາສາອັງກິດກ່ຽວກັບການວາງແຜນ. ແລະ ການປ່ຽນແປງຊີວິດໃນດ້ານຕ່າງໆ ແລະ​ ສາ​ມາດ​ເລີ່ມ​ຝຶກ​ພາ​ສາ​ອັງ​ກິດ​ສໍາ​ລັບ​ການ​ສົນ​ທະ​ນາ​ພາ​ສາ​ອັງ​ກິດ​ຂັ້ນ​ພື້ນ​ຖານ​ທາງໂທລະ​ສັບໄດ້.

ລະດັບ 4 (ປະຖົມ 1)

ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາຈະຮຽນ​ຮູ້​ພາ​ສາ​ອັງ​ກິດ​ຂັ້ນ​ພື້ນ​ຖານ​ສາມາດອະທິບາຍລັກສະນະຂອງສິ່ງຕ່າງໆ ໃນຊີວິດປະຈໍາວັນເຊັ່ນ: ທີ່ຢູ່ ຫຼື ການສັ່ງເມນູອາຫານ ແລະ ການເຮັດວຽກຈາກການຮຽນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດພື້ນຖານນີ້.

ລະດັບ 5 (ປະຖົມ 2)

ໃນການຮຽນຮູ້ພື້ນຖານພາສາອັງກິດໃນຫຼັກສູດນີ້ຈະສາມາດຊ່ວຍເຮັດໃຫ້ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ສາມາດສື່ສານພາສາອັງກິດໄດ້, ເປັນສິ່ງທີ່ຫນ້າສົນໃຈກ່ຽວກັບຊີວິດປະຈໍາວັນ ແລະ ວຽກງານອະດິເລກ ຫຼື ກິດຈະກໍາໃນເວລາຫວ່າງຂອງເຂົາເຈົ້າ. ແບ່ງປັນປະສົບການ ລວມທັງການຖ່າຍທອດອາລົມຜ່ານການໃຊ້ພາສາອັງກິດພື້ນຖານໄດ້.

ລະດັບ 6 (ກ່ອນກາງ 1)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຈະໄດ້ຮຽນພາສາອັງກິດ ແລະ ຮຽນເວົ້າພາສາອັງກິດກັບຄູເຈົ້າຂອງພາສາໃນຫົວຂໍ້ຄວາມຊົງຈຳຈາກໄວເດັກເປັນບົດສົນທະນາພາສາອັງກິດໄດ້. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຍັງຈະໄດ້ຝຶກເວົ້າພາສາອັງກິດໃນຫົວຂໍ້ວັນນະຄະດີ, ການສະແດງລະຄອນ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວ. ລວມທັງເຕັກໂນໂລຊີ   ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຍັງເອົາບົດຮຽນ

ລະດັບ 7 (ກ່ອນກາງ 2)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຈະໄດ້ຝຶກຮຽນພາສາອັງກິດທີ່ເຂົາເຈົ້າສາມາດສະແດງຄວາມຄິດເຫັນ, ໃນສື່ໂຄສະນາ, ໃຫ້ຄໍາແນະນໍາ ແລະ ຝຶກຂຽນເປັນພາສາອັງກິດ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ທັງຈະສາມາດອະທິບາຍເຫດການທີ່ເກີດຄວາມບໍ່ພໍໃຈກັບການບໍລິການຕ່າງໆ ແລະນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາຈະຝຶກດ້ານການຂຽນພາສາອັງກິດໃນຫົວຂໍ້. ຝຶກ​ຂຽນ​ພາ​ສາ​ອັງ​ກິດ​ ເຊິ່ງກ່ຽວຂ້ອງກັບຜົນການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຜົນສຳເລັດໃນປະໂຫຍກທີ່ຜ່ານມາ.

ລະດັບ 8 (ກາງ 1)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາຈະໄດ້ຝຶກເວົ້າພາສາອັງກິດກັບອາຈານຕ່າງປະເທດ ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ສາມາດທີ່ຈະເລີ່ມບົດສົນທະນາ ແລະ ສາມາດສະແດງຄວາມຄິດເຫັນກ່ຽວກັບວິຖີຊີວິດປະສົມປະສານກັບບົດສົນທະນາໄດ້ ລວມເຖິງຄວາມແຕກຕ່າງທາງສັງຄົມ ແລະ ວັດທະນະທຳ,ຍັງຝຶກເວົ້າພາສາອັງກິດກ່ຽວກັບພາວະໂລກຮ້ອນ ຫຼື ປາກົດການທຳມະຊາດລວມເຖິງການເວົ້າກ່ຽວກັບເເຟຊັ່ນໃໝ່ໆເປັນພາສາອັງກິດທີ່ ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາສາມາດອ່ານ ແລະ ເຂົ້າໃຈໄດ້.

ລະດັບ 9 (ກາງ 2)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ ນັກຮຽນສາມາດອະທິບາຍບັນຫາທາງສຸຂະພາບ ຫຼື ບັນຍາຍກ່ຽວກັບປະສົບການທາງການສຶກສາ ແລະ ເລົ່າກ່ຽວກັບເລື່ອງການຫຼິ້ນກິລາ ແລ້ວຍັງສາມາດສົນທະນາກ່ຽວກັບການສະໝັກວຽກ ແລະ ການເຂົ້າສັງຄົມ.

ລະດັບ 10 (ຂັ້ນເທິງ-ກາງ 1)

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາໄດ້ຮຽນເລື່ອງການສົນທະນາກ່ຽວກັບຫົວຂໍ້ທີ່ເປັນນາມມະທຳ ນັ້ນກໍຄືນັກຮຽນຈະສາມາດອະທິບາຍແນວຄວາມຄິດ, ອາລົມ, ຄວາມຫວັງ ແລະ ແຜນທີ່ວາງໄວ້ໄດ້. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ຍັງຈະໄດ້ຮຽນການຂຽນພາສາອັງກິດ, ການແບ່ງປັນປະສົບການຂອງນັກສຶກສາຜ່ານການຂຽນໄດ້ຢ່າງລະອຽດ ແລະ ຖືກຕ້ອງ ລວມເຖິງການເລີ່ມບົດສົນທະນາ ແລະ ການພັດທະນາແນວຄວາມຄິດອີກດ້ວຍ.

ລະດັບ 11 (ລະດັບປານກາງ 2).

ໃນຫຼັກສູດພາສາອັງກິດນີ້ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາຈະໄດ້ຮຽນເວົ້າພາສາອັງກິດ, ສາມາດສະແດງຄໍາຄິດເຫັນ ແລະ ອະທິບາຍສາເຫດຂອງຄວາມຄິດເຫັນນັ້ນ ການເວົ້າກ່ຽວກັບຫົວຂໍ້ຕ່າງໆເຊັ່ນ: ການທະນາຄານ, ການເງິນຈະບໍ່ແມ່ນບັນຫາສໍາລັບນັກຮຽນ, ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາອີກຕໍ່ໄປ. ​ຍັງ ສາມາດສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຄວາມແນ່ນອນ, ຄວາມເປັນໄປໄດ້ ແລະ ຄວາມສົງໃສ ແລະ ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ສາມາດຕອບສະຫນອງ, ສະແດງຄວາມສົນໃຈ, ເຫັນອົກເຫັນໃຈ ແລະ ຕົກໃຈ.

ລະດັບ 12 (ຂັ້ນສູງ 1)

ໃນການຮຽນຫຼັກສູດໄລຍະສັ້ນຈາກສະຖາບັນພາສາອັງກິດນີ້ ອາຈານເຈົ້າຂອງພາສາຈະໄດ້ສອນການສະກົດຄໍາພາສາອັງກິດ ແລະ ສອນການສົນທະນາພາສາອັງກິດ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາສາມາດສະແດງທັດສະນະຄະຕິ, ແນວຄວາມຄິດ ແລະ ຄວາມຮູ້ສຶກຂອງນັກສຶກສາຢ່າງຖືກຕ້ອງ, ສາມາດທົບທວນ ແລະ ໃຫ້ຄໍາວິຈານທີ່ສ້າງສັນກັບຄົນອື່ນ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ສາມາດໂຕ້ແຍ້ງທັດສະນະຂອງຕົນເອງກັບຜູ້ອື່ນໄດ້. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາສາມາດສະແດງຄວາມຮູ້ສຶກຂອງຕົນເອງໄດ້ຫຼາຍຮູບແບບທີ່ມີຄວາມໝັ້ນໃຈ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາສາມາດເຂົ້າໃຈຄວາມໝາຍທີ່ເຊືອງໄວ້ໃນປະໂຫຍກນັ້ນໄດ້ ແລະ ສາມາດເວົ້າໄດ້ຢ່າງຄ່ອງແຄ້ວກ່ຽວກັບວຽກປະຈໍາວັນທີ່ຕ້ອງເຮັດ, ຮຽນຮູ້ການຟັງພາສາອັງກິດ ແລະ ການສົນທະນາພາສາອັງກິດ.

ລະດັບ 13 (ຂັ້ນສູງ 2)

ໃນການຮຽນຫຼັກສູດໄລຍະສັ້ນຈາກສະຖາບັນພາສາອັງກິດນີ້ ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ການສົນທະນາພາສາອັງກິດ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາ ສາມາດສ້າງທິດສະດີກ່ຽວກັບເຫດ ແລະ ຜົນໄດ້. ພວກເຂົາເຈົ້າຍັງສາມາດເຮັດຄໍາຖະແຫຼງການກ່ຽວກັບບັນຫາທີ່ຊັບຊ້ອນ. ຮຽນ​ຮູ້​ການ​ສົນ​ທະ​ນາ​ພາ​ສາ​ອັງ​ກິດ​ ນັກຮຽນຍັງສາມາດເຂົ້າໃຈບົດເລື່ອງຍາວ, ເລື່ອງທີ່ມີຄວາມສັບສົນ ແລະ ເຂົ້າໃຈຄວາມໝາຍອັນເລິກເຊິ່ງ. ຍັງສາມາດເວົ້າພາສາອັງກິດໄດ້ຢ່າງຄ່ອງແຄ້ວ ແລະ ໂຕ້ຕອບໄດ້ທັນທີໂດຍບໍ່ມີການລັງເລ ແລະ ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາຍັງສາມາດສະແດງຄວາມຕ້ອງການຂອງຕົນເອງ. ນັກຮຽນ ຫຼື ນັກສຶກສາສາມາດໃຊ້ພາສາໄດ້ຢ່າງເປັນອິດສະຫຼະ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນສໍາລັບການນໍາໃຊ້ໃນສັງຄົມ ການນໍາໃຊ້ທາງວິຊາການມີຄວາມເປັນມືອາຊີບ ແລະ ສາມາດສ້າງບົດຄວາມກ່ຽວກັບຫົວຂໍ້ທີ່ສັບສົນທີ່ມີເນື້ອຫາທີ່ຊັດເຈນ. ມີໂຄງສ້າງທີ່ເຫມາະສົມ ແລະ ມີລາຍລະອຽດຄົບຖ້ວນ ລວມທັງການນໍາໃຊ້ຮູບແບບການຂຽນທີ່ມີການຈັດຕັ້ງທີ່ດີນໍາໃຊ້ການເຊື່ອມ

starter

biginner1

biginner2

elementary1

elementary2

pre_intermediate1

pre_intermediate2

intermediate1

intermediate2

upper_intermediate1

upper_intermediate2

advanced1

advanced2

A1
A2
B1
B2
C1
Lao